loading...
دانلود آهنگ جدید ایرانی
تینا بازدید : 21 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ های جدید آرمین ۲afm,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بارون,دانلود آهنگ بارون از آرمین ۲afm,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید بارون با لینک مستقیم,دانلود بهترین آهنگ های آرمین ۲afm,متن آهنگ بارون از آرمین ,Download New Music Armin 2afm – Baron۲afm

دانلود-آهنگ-جدید-آرمین-۲afm-بنام-بارون با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ بارون به همراه دانلود آهنگ های جدید آرمین 2afm

به سايت دانلود آهنگ جديد پارلين خوش آمديد بهترين رسانه دانلود آهنگ جديد با لينک مستقيم شامل دانلود جديدترين آهنگ هاي غمگين و شاد ايراني است براي دانلود آهنگ جديد از سايت ما کليک کنيد شما مي توانيد در ورژن جديد سايت ما بر روي دانلود آهنگ جديد کليک کرده و جديدترين آهنگ هاي ايراني را از سايت دانلود آهنگ جديد دريافت کنيد براي دانلود آهنگ جديد کليک کنيد

DownlRemove Linkoad New Music Armin 2afm – Baron

ترانه و آهنگ : آرمین ۲AFM ، تنظیم : مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ بارون به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید بارون از آرمین ۲afm با لینک مستقیم از پارلین موزیک

متن آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون :

چته اینقد چرا تو خودتی چرا هستی دپرس امشبه رو بیخیاله دنیا شو بیخیاله استرس

کنار هم منو تو میسازیم یه زندگیه آروم آسمونم که خوش رنگ تر شده چون داره میاد بارون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

مثه خار تو چشم دشمنیم ممنونم که پشتمی

ممنونم که بی هیچ چشمداشتی فقط به فکر رشدمی

زندگی با تو میده حال تو یه آدمه ایده ال که از همه مثبت تری و هستی خوراک ایده هام

تو مثه نور چشمی یه آدمی که هیچی تو دلش نیست

منم که دیگه وابستت شدمو جات جایی جز تو بهشت نیست

من جونمم میدم واسه تو دوست دارم بی اندازه

دانلود آهنگ های جدید آرمین ۲afm

تو سخت ترین مراحله زندگیم باز کنار تو میشم باز

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

جز تو از همه بدم میاد شدم شیفته لدیات شدم شیفته ی قلبه پاکت

پس جز من به کسی دل نبند زیاد

شدم از هر چی عشق عاصی میگم تا منو بشناسی

من یه آدم بد اخلاقم با روحیه کاملا احساسی

من خوشحالم با تو نبر از زندگیم پاتو کسی نمیگیره جاتو بگو من عاشقت ترم یا تو

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

من بی تو میشم دپرس پس به داد این حس برس

کنار هم میشه راحت ساخت یه زندگی بی استرس

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

 

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ ای جان+دانلود سایر آهنگ های جدید مهدی مقدم

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید مهدی مقدم,دانلود آهنگ ای جان از مهدی مقدم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,دانلود آهنگ ای جان الان چشمات اینجان مثله رویا تویه شبهام منو میخوان جانم جان,متن آهنگ ای جان از مهدی مقدم,دانلود آهنگ Download New Music Mehdi Moghaddam – Ey Jan

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان

Download New Music Mehdi Moghaddam – Ey Jan

ترانه سرا : علی بحرینی ، آهنگ و تنظیم : محمد شاکر

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ شاد و فوق العاده زیبای ای جان از مهدی مقدم

 

به تو هر آن حواسم هست آخه باید بهت دل بست

 

دیگه الان تویی دنیام با تو خوبه همه حرفام

همش میخوام که پیشم ببینمت دوباره هیچی برام تو دنیا با تو نشد نداره

همش میخوام که پیشم ببینمت دوباره هیچی برام تو دنیا با تو نشد نداره

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان از پارلین موزیک

به هر کسی که میگه عاشقه چشاتو شک کن

میخوام عاشقتر از همه بشم بهم کمک کن

بهم حق بده فکر هیچ کسی جز تو نباشم

میخوام دیوونه تر از همه ی دیوونه ها شم

به تو هر آن حواسم هست آخه باید بهت دل بست

دیگه الان تویی دنیام با تو خوبه همه حرفام

چشمات الان اینجان ای جان تویه شبهام مثه رویا منو میخوان جانم جان

همش میخوام که پیشم ببینمت دوباره هیچی برام تو دنیا با تو نشد نداره

همش میخوام که پیشم ببینمت دوباره هیچی برام تو دنیا با تو نشد نداره

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم با لینک مستقیم,متن آهنگ بیچاره دلم از ایمان غلامی,دانلود آهنگ بیچاره دلم,دانلود آهنگ های جدید ایمان غلامی,دانلود آهنگ بیچاره دلم از ایمان غلامی,دانلود آهنگ هر کی نشست به دلمو من عاشقشم همونکه میخواستمو دنبالشم,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,Download New Music Iman Gholami – Bichareh Delam

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم با لینک مستقیم+متن آهنگ بیچاره دلم به همراه دانلود سایر آهنگ های جدید ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم

Download New Music Iman Gholami – Bichareh Delam

ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان

متن آهنگ جدید مهدی مقدم بنام ای جان :

ای جان الان چشمات اینجان مثله رویا تویه شبهام منو میخوان جانم جان

آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

 

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید ایرانی || دانلود آهنگ با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 1,146
  • کدهای اختصاصی

    شما مي توانيد همين الان نسبت به دانلود آهنگ جديد و همچنين دانلود آهنگ شاد از سايت پارلين موزيک اقدام کنيد | خريد عينک آفتابي | خريد ساعت مچي | خريد ساعت مردانه | خريد مانتو |تبادل لينک رايگان | تبادل لينک رايگان