loading...
دانلود آهنگ جدید ایرانی
تینا بازدید : 19 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام به کسی چه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ به کسی چه از بابک جهانبخش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام به کسی چه با لینک مستقیم

به سايت دانلود آهنگ جديد پارلين خوش آمديد بهترين رسانه دانلود آهنگ جديد با لينک مستقيم شامل دانلود جديدترين آهنگ هاي غمگين و شاد ايراني است براي دانلود آهنگ جديد از سايت ما کليک کنيد شما مي توانيد در ورژن جديد سايت ما بر روي دانلود آهنگ جديد کليک کرده و جديدترين آهنگ هاي ايراني را از سايت دانلود آهنگ جديد دريافت کنيد سايت دانلود آهنگ جديد شروع به کار کرد شما براي دانلود آهنگ جديد ايراني و دانلود آهنگ جديد قديمي همين الان فرصت داردي

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Be Kesi Che

ترانه : نغمه قاسمی , آهنگ : بابک جهانبخش , تنظیم : مسعود هومایونی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید به کسی چه,دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام به کسی چه,دانلود آهنگ های جدید بابک جهانبخش,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ به کسی چه از بابک جهانبخش,دانلود آهنگ به کسی چه با صدای بابک جهانبخش,دانلود آهنگ به کسی چه این صدا کارش از تو خوندنه,Download New Music Babak Jahanbakhsh – Be Kesi Che

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام به کسی چه :

به کسی چه این صدا کارش از تو خوندنه

یا کار هر شبم با گریه بیدار موندنه

باز می خونم از تو که دوست دارم خیلی زیاد

تو همون حس قشنگی که دلم عمری می خواد

به کسی چه اگه من کنار عکست میشینم

اگه توی آینه ها تو رو همیشه می بینم

اون که خندش رو دیواره طرح تصویر منه

نکنه این گریه ها راست راستی تقدیر منه

دانلود آهنگ جدید به کسی چه از بابک جهانبخش

نکنه این گریه ها راست راستی تقدیر منه

تو بگو رد کیه توی این ترانه ها

تو بگو من خسته ام از همه ی این بهانه ها

هی میگم خاطره هات و بذارم پشت سرم

بگو آخه چجوری میشه که از تو بگذرم

مثل یه غریبه از این آشنا خسته نشو

مثل این مسافرا به جاده وابسته نشو

تو دیگه نگو تمومه تموم این آخر راه ست

همه ی فصلای با تو بودنم بی اشتباست

دانلود آهنگ جدید به کسی چه از بابک جهانبخش

همه روزای با تو بودنم یه اشتباست

نه اصلا حرفی نزن زندگی از تو خوندنه

واسه من هوا چیه نفس کنارت موندنه

اصلا حرفی نزن اصلا حرفی نزن

اصلا حرفی نزن زندگی از تو خوندنه

واسه من هوا چیه نفس کنارت موندنه

اصلا حرفی نزن حرفی نزن

اصلا حرفی نزن اصلا حرفی نزن

اصلا حرفی نزن اصلا حرفی نزن

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق بنام دل

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق بنام دل با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید دل از کاوه آفاق,دانلود آهنگ جدید دل با لینک مستقیم,متن آهنگ دل از کاوه آفاق,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید کاوه آفاق, دانلود آهنگ دل واژه ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد این دل,دانلود آهنگ دل قصه ی کوتاه و کامل چه بلاها سرم آورد این دل,Download New Music Kaveh Afagh – Del

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق

Download New Music Kaveh Afagh – Del

ترانه و آهنگ : کاوه آفاق , تنظیم: آرمان مهربان

برای دانلود آهنگ دل به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید دل از کاوه آفاق با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید کاوه آفاق بنام دل :

دل واژه ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد این دل

دل قصه ی کوتاه و کامل چه بلاها سرم آورد این دل

دل واژه ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد

این دو حرفه ساده ی دل

من من دارم ویرونه میشم از درون خسته ام از این زمینو از زمون

خسته از این همه آدمهای شوم

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق بنام دل

دل واژه‌ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد

این دو حرفه ساده ی دل

دل این اسیره دور باطل چه بلاها سرم آورد

بی ثمر بدونه حاصل

دل واژه ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد این دل

دل قصه ی کوتاه و کامل چه بلاها سرم آورد این دل

دل واژه ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد

این دو حرفه ساده ی دل

من من دارم ویرونه میشم از درون خسته ام از این زمینو از زمون

دانلود آهنگ جدید کاوه آفاق بنام دل

خسته از این همه آدمهای شوم

دل واژه‌ی همواره مشکل این دو حرف با من چه ها کرد

این دو حرفه ساده ی دل

دل این اسیره دور باطل چه بلاها سرم آورد

دانلود آهنگ جدید تقصیر کی بود از محمد بی باک

دانلود آهنگ جدید محمد بی باک بنام تقصیر کی بود با لینک مستقیم

Download New Music Mohamad Bibak – Taghsir Ki Bod

گیتار : مازیار رشتیپور , میکس و مستر : مهدی قدمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید محمد بی باک

دانلود آهنگ جدید تقصیر کی بود از محمد بی باک با دو کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید تقصیر کی بود,دانلود آهنگ منو تو که نشد عاشق شیم , عاشق شیم , تقصیر کی بود,دانلود آهنگ تقصیر کی بود با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محمد بی باک بنام تقصیر کی بود,دانلود آهنگ های جدید محمد بی باک,متن آهنگ تقصیر کی بود از محمد بی باک,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,Download New Music Mohamad Bibak – Taghsir Ki Bod

متن آهنگ محمد بیباک به نام تقصیر کی بود :

منو تو که نشد عاشق شیم , عاشق شیم , تقصیر کی بود

منو تو که نشد عاشق شیم بگو بهتره ساکت شیم

میونه ما یکی میره نه هر دوتا شبو روز همه جور حرفی بود

اگه تو اگه تو رفتی زود تقصیر کی بود

خستم میفتیم از حالا تو جرو بحث میندازیم تقصیرارو ما چپو راست سر هم

چجوری بکنم این رفتاراتو قدغن که نره رو مخت ادا ادفارایه فن من

بی حالی با دوستات که سرتا پاتو خنده بعد

دانلود آهنگ جدید تقصیر کی بود از محمد بی باک از پارلین موزیک

میاری تو تلخ ترین اخلاقاتو برا من

این همه دردا لبه ی پرتگام هیس هیچی نگو بذار تموم شه حرفام

چیزی میخوای بشنوی که جنبشو نداری کل هفته کار بازم تو شنبشو فراری

نه نمیام من که میخوام همین الان وایستم حیف برو تو بقیشو تنهایی

نیست مثه که حواسه تو نه واسه من نه واسه تو رنگی نمونده جز تیرگیمون

خیلی دیره بخوایم بگیم تقصیر کی بود , تقصیر کی بود

منو تو که نشد عاشق شیم بگو بهتره ساکت شیم

 

دانلود آهنگ جدید رضا دخت بنام بی معرفت با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید رضا دخت بنام بی معرفت

دانلود آهنگ جدید رضا دخت بنام بی معرفت با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ غمگین بی معرفت از رضا دخت با دو کیفیت متفاوت

Download New Music Reza Dokht – Bi Marefat

ترانه : نیلوفر حسینی خواه , آهنگ و تنظیم : شاهین خسروآبادی

برای دانلود آهنگ بی معرفت به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید رضا دخت با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید بی معرفت,دانلود آهنگ بی معرفت با لینک مستقیم,متن آهنگ بی معرفت از رضا دخت,دانلود آهنگ های جدید رضا دخت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید بی معرفت از رضا دخت,دانلود آهنگ غمگین

متن آهنگ جدید رضا دخت بنام بی معرفت :

بی معرفت بودی زدی از پشت خنجر

ته نامردی و کردی به دل من آخر

دل سادم از تو بد جوری رو دست خورد

دل بی گناه من جلوی چشمام مرد

دانلود آهنگ رضا دخت

تو خیانت کردی به دلم خندیدی

یه روزی تاوان این حال منو پس میدی

اونی که دنیام بود دلمو آخر کشت

فکر هر چی رو می کردم غیر خنجر از پست

دانلود آهنگ جدید رضا دخت بنام بی معرفت

دیدی چی کار کردی با دل دیووونم

خاطراتت نمی دونن چی می خوان از جونم

نکنه یادت رفت حرفامو انقدر زود

این جواب اون همه خوبیای من نبود

تو خیانت کردی به دلم خندیدی

یه روزی تاوان این حال منو پس میدی

اونی که دنیام بود دلمو آخر کشت

فکر هر چی رو می کردم غیر خنجر از پست

دانلود آهنگ جدید رضا دخت بنام بی معرفت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید ایرانی || دانلود آهنگ با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 1,151
  • کدهای اختصاصی

    شما مي توانيد همين الان نسبت به دانلود آهنگ جديد و همچنين دانلود آهنگ شاد از سايت پارلين موزيک اقدام کنيد | خريد عينک آفتابي | خريد ساعت مچي | خريد ساعت مردانه | خريد مانتو |تبادل لينک رايگان | تبادل لينک رايگان