loading...
دانلود آهنگ جدید ایرانی
تینا بازدید : 15 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید زانیار خسروی,دانلود آهنگ جدید اخم اصلا بت نمیاد,دانلود آهنگ اخم اصلا بت نمیاد با لینک مستقیم,دانلود اهنگ جدید اخم اصلا بت نمیاد از زانیار خسروی,متن آهنگ اخم اصلا بت نمیاد از زانیار خسروری,دانلود آهنگ جدید,Download New Music Xaniar – Akhm Aslan Bet Nemiad

 

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد

به سايت دانلود آهنگ جديد پارلين خوش آمديد بهترين رسانه دانلود آهنگ جديد با لينک مستقيم شامل دانلود جديدترين آهنگ هاي غمگين و شاد ايراني است براي دانلود آهنگ جديد از سايت ما کليک کنيد شما مي توانيد در ورژن جديد سايت ما بر روي دانلود آهنگ جديد کليک کرده و جديدترين آهنگ هاي ايراني را از سايت دانلود آهنگ جديد دريافت کنيد

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد با لینک مستقیم

Download New Music Xaniar – Akhm Aslan Bet Nemiad

ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده: زانیار , میکس و مستر: سیروان

برای دانلود آهنگ اخم اصلا بت نمیاد به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد :

بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم

همه میدونن من رویه تو غیرت دارمو حساسم

قلقه دله تو دستمه و میفهمم اون چشاتو گل از گلم میشکفه وقتی میشنوم صداتو

نفسام تند میشه و صدایه قلبم میشه زیاد وقتی از دور داری میای یا که صدایه پات میاد

زبونم قفل میشه حتی نمیتونم صدات کنم دوست دارم تا آخر عمرم فقط نگات کنم

دانلود آهنگ زانیار خسروی

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد

لبخند بزن آخه اخم اصلا بهت نمیاد وقتی میخندی وجذابتر میشی خیلی زیاد

دوست ندارم هیچکسی رو تو دلم اندازه تو میتونی به من بگی درد دلا و رازتو

واسه خاطره تو به خیلی چیزا دست رد زدم دوست دارم تا آخرش با من باشی تو هر قدم

میدونی عاشقتم میدونی دوست دارم بیا تو هم بگو از اینجا به بعد هستی کنارم

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد

این طرفم اون طرفم حتی پشت سرم تویه دلم هر جا

باشم فقط تو رو میبینم سخته بگم حرفه دلم اما

نیستی بیای دست خودم تنها عشقم شدی بی تو میمیرم

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

بیا و عشقه من شو اگه بشی میمیرم برات

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز با بالاترین کیفیت از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز با بالاترین کیفیت از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید چشمای ناز با صدای حامد پهلان,دانلود آهنگ چشمای ناز,دانلود آهنگ جدید چشمای ناز با لینک مستقیم,متن آهنگ چشمای ناز از حامد پهلان,دانلود آهنگ های جدید حامد پهلان,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ

Download New Music Hamed Pahlan – Cheshaye Naz

ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال

برای دانلود آهنگ چشمای ناز به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد پهلان بنام چشمای ناز با دو کیفیت

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز :

تو تنور داغی تو تنور داغی

امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

تو تنور داغی تو تنور داغی

امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

دانلود آهنگ های جدید حامد پهلان

با چشات مست کنو با چشات مست کنو

وای چه چشای زاقی آخ چه چشای نازی

کل شهر میگردوم پی دخت بندر

رفقای نامرد هی بهم میخندن

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

نمیدونم چه گرفتاری شدم

تب خواستنت نمیره اخ چه بیماری شدم

تو که درمون دل شکستمی

من که غمخواری ندارم اخ چه غمخاری شدم

تو تنور داغی تو تنور داغی

امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی

با چشات مست کنو با چشات مست کنو

وای چه چشای زاقی آخ چه چشای نازی

کل شهر میگردوم… , پی دخت بندر

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

بیا بهشته من شو اگه بشی دل میشه فدات

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اخم اصلا بت نمیاد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید ایرانی || دانلود آهنگ با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 1,152
  • کدهای اختصاصی

    شما مي توانيد همين الان نسبت به دانلود آهنگ جديد و همچنين دانلود آهنگ شاد از سايت پارلين موزيک اقدام کنيد | خريد عينک آفتابي | خريد ساعت مچي | خريد ساعت مردانه | خريد مانتو |تبادل لينک رايگان | تبادل لينک رايگان